:))

:))

1 Ocak 2014 Çarşamba

? ETKİ ?

Etkileme olayını düşündüm biraz. Gerçekten ilginç bir durum ; İnsanları nasıl etkileriz ?
Ya da etkileyerek tanıyabilirmiyiz ? Bizim etkileyerek tanımaya çalıştığımız canlıları verdikleri tepkilere göre değerlendirerek belli bir algı düzeyine ulaşınca ona göre davranışlarımız etkilenir mi?Bu soruları herkesin kendi içinde cevaplaması daha doğrudur. Ayrıca sorulan soruları zihin algılamasına nasıl dayattıkları ve mantık dinamiklerinin (benim tabirimle -mantinizm-) çalışma prensiplerine uyarlamaları gerekebilir. Ben şuanda sizin düşünce yetinizi kullanmaya teşvik etmeye çalışıyorum aslında. Sizi etkilemeye çalışıyorum, bir anlamda etkiliyorum. Ama mantığınızı ve bana karşı olan tabularınızı bilmeden sizi tanıyamam ve tepkilerinizi bu ölçüde sınırlayıp ölçemem ne yazık ki .. Benden bu kadar yine gerisini araştırıp düşünmek sizlere kalmış :)


''Bir şeyi vermeden alamazsınız, etki olmadan tepki hiç olmaz..''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder